mandag 16. februar 2009

Hey people :)

Heisann !

I dag har jeg vært på skolen ..
Det har vært superkjedelig for vi har ikke gjort på noe !
Eller jeg har printet ut fordypningsmappen min fra i fjor som læreren min hadde mistet !
Vi fikk gå halv ett i stede for å være til halv fire.
Vi har så og si hatt friminutt i hele dag utenom en forelesning .
Det var en fyr som kom fra grønn barnehage og skule fortelle oss litt om dagene der :)
Litt interressant !

Akkurat nå sitter jeg å ser på nok en gammel episode av 7th heaven og skriver på min lille herlighet :D <3 Hihi .
Jeg har faktisk spist litt sjokolade fra helgen , selvom jeg har ett lite "godteløfte" med meg selv :P
Sånn at det er sagt :)

Nå skal jeg gjøre meg klar til jobb ..
Sminke meg og så pakke med meg klær og skolebøker slik at jeg har noe fornuftig å gjøre på bussturen ut og tilbake ;)

Vi har forresten fått oppgave i å skrive en observasjon fra denne uken vi skal ut i praksis . Det er så utrolig vanskelig , så da må jeg lese litt for å ha akkurat det riktige med for vi får bare bruke max en side på datan . PY !

Peace

- Ida Emilie Thunestveit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !