onsdag 11. februar 2009

Hei hei hei :)

Nå vil jeg først beklage meg for at det har tatt så sinnsykt land tid fra sist gang jeg skrev , men det er veldig enkelt for di jeg har ikke hatt lader til lap topen min , det har vært veldig mye jobbing og annet tullball som er kommet i veien ...

I det siste har jeg jobbet nesten hver dag , føles hvertfall slik noen ganger :p
På lørdag som var jobbet jeg hele lørdagen , fra 10 - 18 ...
var alene hjemme i helgen og passet Mille <3
Så jeg har egentlig bare vært hos Charlotte , gått turer med Mille og litt forskjellig :)

På tirsdag ( i går ) Var jeg , pappa , Mille og Vegar på gulbotn og gikk på langrenn ski ...
Det var super kos <3

I dag har jeg vært på skolen , og så dro jeg på onsdag jobben og vasket :)
Så dro jeg opp til Tonje og så gikk vi i Lonebakken med Sofie og aket :D
Det var døds gøy :) Vi kjøpte med oss påskeegg , pepsi max og snus for meg :) hehe
mer gøy har jeg ikke hatt på lenge :D
Når vi var lei og kald gikk meg og Tonje hjem til hun og lagde kakao , spiste litt godis og snakket tull :D <3 Love you Tonje gull (L)

Nå ligger jeg i sengen og er så klar for å sovne og tenke på prinsen som er der ute en plass :D <3
Hehehe ...

I korgen skal vi få besøk av noen fra ungdomsskolen som skal se hvordan vi har det på Bua :) Så skal vi spise boller som jeg skal ta med meg og så skal vi ut og ake :)
Forhåpentligvis skal helsefag også være med , så da blir vi er stor gjeng ! Looking forward <3

Peace and Love
Ida Emilie Thunestveit :) !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !