søndag 18. januar 2009

Kjempe kjekt !

Heisann :)

I går gikk det veldig fint på jobb , men ble veldig stress på slutten , for det var så sykt mange som skulle ha hjelp til å ta ned klær og så måtte jeg rydde alt i prøverommene og ta oppgjøret :p
Var så sykt stress med å rekke bussen . Fikk ikke støvsugt engang . De tre siste som kom inn i butikken kom faktisk 17.58 . To minutter før jeg skulle stenge og de skulle prøve mye :p
Huffa m som jeg klager , men man vil jo ikke ha folk inn i butikken så seint når man skal støvsuge , ta oppgjøret og alt mulig :p Det værste var jo at de ikke kjøpte noe :/ LUL !

Når jeg var ferdig på jobb , møtte jeg Lise på øyrane og så kjøpte vi blandevann , dro hjem til meg og gjorde oss klar til å gå på vors hos Kridd . Når vi kom ut der , fikk vi sittet der i 5 min og så kom faren å kastet oss ut , så vi stresset drit mye med å finne fest :p
Vi fikk komme inn igjen etter å ha stått ute i 20 min , men når vi kom inn igjen drakk vi litt til og så dro vi til Martin . Der hadde Hilde bursdagsfest , så det var mange der :D Kjempe kjekt var det ... Fikk ordnet opp i en gammel sak , og det var deilig :) Fikk kanskje ordnet opp litt for godt :p Hahaha ! lol .

I dag , søndag , skal jeg bare slappe og , game litt med en kompis og så sikekrt ta en tidlig kveld og marinere meg godt i sengen :)

Peace !!

- Ida Emilie Thunestveit <3

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !