fredag 9. januar 2009

Nå er det endelig....

.... HELG :D

Denne uken har gått veldig fort . På mandag var jeg på jobb etter skolen ..
Tirsdag og onsdag har jeg slappet av og vært litt med min kusine på onsdagen .
Torsdag var jeg først på skolen , vært veldig avslappet dag det :) Etter skolen var jeg med Christine hjem :) Vi lagde fleskepannekaker og spise chips og koste oss , så dro jeg hjem å la litt bilder inn på datan og facebooken fra julen og nyttårsaften :) Ble en lang dag for jeg fikk meg liksom ikke til å gå å legge meg for rommet mitt var så sinnsykt rotete , og sengen var a mess !
Men jeg fikk no slengt alt på gulvet slik at jeg fikk marinert meg i sengen <3

I dag , fredag , har jeg ryddet på rommet , sortert og ryddet i klesskapet . Har faktisk fylt opp 4 store poser med klær som går til min kusine , eller det hun vil ha hvertfall :p Og resten går til fretex :) Det er en bra donasjon , er det ikke det da ? Jeg liker å gi til de som trenger det , selvom ikke fretex kanskje er det beste , så er det det eneste som er nærmt og er "veldedighet" :)

I går kveld satt jeg og surfet litt på nettet i det jeg kom over en artikkel om en jente som var 12 år når hun fikk en gutt . Jeg tenker bare stakkars jente . Hvordan klarer de og ta vare på seg selv og ungen når de bare er barn selv ? Greit , de får sikkert mye hjelp , men de unge mødrene skal jo utvikle seg selv , få leve livet , finne ut av ting uten å være knyttet til noe som helst .
Jeg mener ikke at unge mødre er mindre egnet til å ta vare på unger , men det fins jo grenser . Den seksuelle lavalder er jo 16 , så det skulle faktisk vært forbudt !
De har så vidt begynt å leve livet og så blir de stucked med en unge i alder av 12 år ?!

- Ida Emilie <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !