fredag 16. januar 2009

yoyoyo !

Denne uken har gått kjempe fort !

Mandag var jeg på skolen og så på jobb som vanlig . Jobber i dag var litt kjedelig , for det var kjempe mange som kom inn og såg og brukte drit lang tid o prøverommet , men kjøpte de noe ?! NEI ! Så i stede for da å bare se på klærne når de vet de ikke skal ha noe , så lager de heller myyye rot til meg sånn at jeg ikke får tid til noe annet ! Vet det er min jobb å rydde , men det fins grenser for hvor mye man kan rote til en butikk på 15 min . Når jegs elv er i andre butikker , rydder jeg etter meg når jeg har prøvd og jeg bretter sammen .

Men nok om det . Nå fikk jeg frustrasonen ut av systemet :p



Tirsdag var jeg hjemme og slappet av etter skolen og så var jeg en liten tur på øyrane for å handle litt mat .



Onsdag var jeg på skolen ... En kjekk dag med mye latter :)

Klassen vår er sånn btw . Har det alltid kjekt , ingen som er utenfor :) Bra klassemiljø og det er jo bærre lekkert :) LOL .

Etter skolen slappet jeg litt av på sofaen med Veronica Mars :) Og så sovnet jeg .

Om kvelden gikk jeg for å vaske på jobben min ... Gikk fort denne gangen faktisk :p

Sikekrt frodi jeg var så trøtt . men men .



Torsdag var jeg hos Kiropraktos før skolen ... Det var kjempe deilig for jeg har hatt veldig ondt i ryggen de siste dagene , så det fikk jeg knekt opp igjen :)

Når jeg kom på skolen holdt vi på med litt oppgaver og så fikk vi se film før vi fikk gå halv tre :) det var døds gidd å gå en time før for jeg var dritt lei skolen ...

Seinere kom Julie hjem til meg , s sår vi litt på tv før vi dro til åsane for å shoppe litt :)

Jeg kjøpte en sånn kjole som ser ut som en t - skjorte med sånn høyt skjørt til , og så kjøpte jeg en tights , 2 topper og et høyt svart skjørt . Det var kjempe fint alt sammen , så nå gleder jeg meg til lørdag , så jeg kan pynte meg litt ;)

Når vi kom hjem spilte vi litt buzz og såg på tv :)



I dag er det fredag og nå sitter jeg på skolen og skriver ...

Etter skolen skal jeg ha kjøretime . Skal kjøre fra byn og så avslutter vi hjemme . Kan det bli mer digg ? I don't think so :D

Etter kjøretimen er det nok hjem for å hvile litt så skal meg og Julie klippe oss og ta litt sol :)

Skal kun chille i dag , så det blir digg ! :D



Talast : D



- Ida Emilie .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !