tirsdag 17. mars 2009

ett lite minne <'3


I det siste har jeg bare slappet av , festet , spist god mat , vært med venner , gjort mye skolearbeid !
Har vært veldig deilig uten jobbingen den siste tiden ..
Tror jeg skal bli profesjonell trygdesnylter :p Haha !

Hør Luxus leverpostei - min lille pike ! Trist .
En gutt har sjrevet den og sendt den inn til denne gruppen etter at kjæresten hans døde av hjertestopp, plutselig en dag.
Hun var en sporty jente, var med i friidrett blandt annet, så det skulle ikke skjedd med en så ung jente , hun var bare 16 år . :-/

Jeg fikk vite i dag at faren til ene barndomsbestevennen min døde for noen dagen siden ! Kjempe trist . Hun vet ikke litt hva hun skal gjøre , akkurat som jeg hadde følt visst min pappa hadde dødd !
Jeg elsker deg, pappa ! Over alt <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !