onsdag 1. april 2009

døds happy !

Hei hei :)
Jeg fikk 5- på en observasjonsblogg , og det samme fikk jeg på en hjemmeoppgave jeg skrev om de forskjellige oppdragelsesmåtene vi har !
OM jeg er fornøyd !
Nå sitter jeg hos Julie , min kusine . Vi ser på tv og koser oss .
Jeg øver meg på litt fotografering mens vi sitter her også :)

I det siste har jeg vært litt opptatt med skole, som egentlig jeg er hele tiden !
Og så er det jo litt andre ting som opptar tiden min også , og da er jeg så søvnig når jeg kommer hjem att jeg ikke gidder sitte meg på datan for da blir jeg aldri ferdig :/

Jeg er aktiv på jobbleitingen kan man si :p NOT !
Jeg har kjempe lyst på en ny jobb , men orker ikke sitte meg ned å skrive cv , for jeg aner ikke hva jeg skal skrive selvom jeg har den perfekte cven i hodet mitt !

I helgen var jeg i Oslo :D
Jeg dro torsdag 10.30 med min kjære Charlotte <3 id="BLOGGER_PHOTO_ID_5319780450374452914" style="DISPLAY: block; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 320px; CURSOR: hand; HEIGHT: 240px; TEXT-ALIGN: center" alt="" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHF-FUrNd8c84IqFs9v8mgeDhRS2pGWLQ9x57ypC2SKLrjVNegfKvICJuVtZdhGb6Dm40CUopvEKRrxFKFT6PAOzyW5KpungyHt50DUPc7w4cWirvdpv1ttrLrYsRxF4LL9OoMYRieL0JA/s320/party.jpg" border="0">

Dro hjem igjen mandagen :(

Snart påskeferie :D

-Ida Monkey Thunestveit <3

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !