torsdag 2. april 2009

<345


Min kjære mamma og meg i konfen til Vegar ! Elsker deg <3

Nå sitter jeg på skolen , ser på gamle bilder og skriver om en bildebok vi har leid på biblioteket .
Vi må skrive en sykt lang analysering om boken , men det er egentlig litt gøy , så ingen klaging :D
Jeg hadde det kjempe kos med Julie i går , så håper det ikke blir alt for lenge til neste gang <3 Love !
I dag skal jeg jobbe med oppgaver hele dagen , sånn at jeg blir ferdig og dermed kvitter meg med ti kilo fra skuldrene :D digg !
Noen som skal noe gøy i dag ? :)
Vi skal også ha en prøve i kommunikasjon , det kapittelet vi har holdt på med i 3 mnd nå , så det bør gå bra ! Ellers legger jeg meg tidlig i graven ! :S

Snart påskeferie også ... Jippi !

Da skal jeg kose meg hjemme , slappe av og kanskje på påsketur/hyttetur med Tonje , Hilde N, Stian N, og mange fler ... Så dette skal bli toppers :D

Kos dere masse i dag , så snakkes vi <3

- Ida Emilie Thunestveit .

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !