søndag 19. april 2009

Sommer ?

Heisann...
Nå føles det ut som sommer altså , nett litt kaldt når det blåser , men ellers er det perfekt !
Nå når det er så varmt merker jeg veldig at jeg har dårlig tid til å få kroppen min tilbake slik jeg vil den skal være !!!! :S Noen andre som føler det eller ??

Fredag slappet jeg av etter skolen .. Skulle egetlig gå tur med mamma , men det hadde vært en ulykke , så det ble så seint , så hun kjørte meg heller ut til Hilde , der vi gikk bort på en lekeplass og grilte , meg , Hilde , Tonje og Espen . Det var kjempe koselig :)
Etterpå gikk vi bort , og etter Espen hadde algt seg begynte vi på vorset .
Når klokken ble 12 var det på tide å komme seg ut , noe vi aldri skulle gjort :p
Det var litt kjedelig , og så ble jeg nesten edru på vei til festen , for vi fant ALDRI veien :/ hehe ... Kjekt med nye folk , men :)

Lørdag gikk meg og mamma stoltzen .. Utolig deilig etterpå , men ett helvette oppover , for jeg var litt redusert :p
Mamma bare mobbet som vanlig , men klarte meg fint oppover :)
Etterpå dro vi en tur opp til mormor og morfar , for mormor har nettopp operert øynene , så vi måtte besøke :) alt sto bra til , og jeg måtte ordne facen hennes :) Hihi !!
Etter besøket , dro vi hjem og lagde middag , og satt på en film vi hadde kjøpt før vi dro til Mormor og morfar ...
Sovnet midt i filmen , så tror ikke den var så veeldig bra :p Haha !

Søndag , i dag , har meg og mamma gått tur opp til redningshytten :D
Super deilig å gå tur når det er sol :) Fått litt farge tror jeg :p
Må være flink å gå tur , for jeg MÅ ha kroppen min tilbake før bikini sesongen !!
ARH ! Blir sliten bare av å tenke på det .. Det er forresten derfor jeg er begynt å gå på tur , for å få vekk alt det fettet som ikke skal være der ! :)
Inni meg er det en tynn person som skriker etter å komme ut !! ( :
Spiste god middag og såg Robin Hood ... Og nå har jeg ryddet litt utav skapet mitt og ryddet på plass igjen det skal skal være igjen :)
Og sittet litt på datan :) Bojja !

- Ida Emilie Thunestveit

3 kommentarer:

  1. Hei ida :) Skjønner deg veldig med presset på bikinisessongen! Bra at du er begynt å gå tur da :) Jeg skal begynne å trene no jeg også, vi må ta oss noen turer sammen vi og.. jeg deg kaja, sånn som vi gjorde før, var koselig :) Bra blogg du har! du har vert flink! hehe.
    Hilsen Susanne :)

    SvarSlett
  2. Dete r et stoort press nå som jeg har lagt på meg så grådig ! :(
    Ja , det må vi :D savner det !
    Takk takk :) hehe ...
    Klem <3

    SvarSlett
  3. Oh yes baby! Du vet at jeg føler det sånn og :D ^^
    Vi skulle bodd litt nærmere hverandre så kunne vi gått tur hele tiden :D WIHI ^^ Hehe
    Love you søta mi <3

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !