søndag 26. april 2009

HEEELG <3

Å så herlig det har vært med helg ... Helt fantastisk deilig !!

Fredag skulle vi egentlig i bursdagsfest til Kimmen , men han ble syk , så da satt meg , June , Susanne og Tonje hos June på vors, og så dro vi til en kompis av Tonje for å vente på han vi skulle på fest til :) Når Raymond kom hjem gikk vi ned der , så var det party party people on and on :D Hihih ... Christine og Janisen kom også , så jeg hadde det utrolig koselig <3 Love it !


Lørdag var jeg litt redusert , eller meget trøtt :p Låg å sov på sofaen til mamma kom hjem og sa vi måtte skyndte oss for vi skulle være tidligere i konfen for hun måtte hjelpe eller noe , så da måtte vi forte på oss med klær og sminke :/ Men når vi kom ut der , hadde de dratt , så da måtte vi bare vente på alle andre litt ekstra :p Var veldig koselig i konf , å se hele familien igjen :D Når vi kom hjem igjen , var Mia , Linda og Nickolas kommet , for jeg skulle passe Mia , og Nora som var med oss hjem fra Konfen ... Mia skulle legge seg nesten med en gang , så det ble til at jeg sov på sofaen og Nora såg på Disney Channel :p















Søndag har vi kost oss med god frokost , vi tre jentene :) Og så var vi på en liten trilletur innover mot Tunes .. Når vi kom tilbake satt vi utenfor her hjemme og lekte før vi gikk opp til pappa og var der noen timer :) Veldig koselig og kjempe vær :D Kunne ikke blitt bedre :) Nå sitter jeg her med en oppgave fra gymen jeg skal gjøre til i morgen , men er alt for ufokusert , så det går ikke :( Huffa ! Må begynne nå ....!














- Ida Emilie Thunestveit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !