mandag 13. april 2009

Pååååske <3

Heisann :)
<3
Jeg begynner med lørdag kveld for jeg har vært litt opptatt , så har ikke fått tid til å skrive disse dagene !
<3
Lørdag kveld spiste vi pinnekjøtt hos Tante Monka ! Det var kjempe deilig !!
Når vi var ferdig og spise kjørte mamma meg opp til martin på vors ..
Vi dro ut til Morten og Hilde på fest , men der var vi i bare sånn 15 min , så skulle vi visst på puben og gledet oss vilt , men der sto jo den største dritten i døren og da fikk ikke meg og Tonje komme inn ... Men vi dro no ut til Yngve for å finne fest , noe som vi gjorde :) Så vi endte opp på Espeland hos en gutt som går på kokke linjen på skolen vår :) Vi hadde det no gøy der , kjekt å møte Kaja og Susanne og snakke litt med de <3>
<3
Søndag kjørte pappa meg ut til Øyrane der jeg møtte Christine :) Vi spise god kebab ute i solen og spise is .. Kan ikke bli bedre ! Etter maten dro vi opp til Uhe , preiket drit som vi alltids gjør :D og vi såg film med Jan og en kompis av han :)
<3
Mandag (i dag) Spiste jeg frokost og såg litt på slankekrigen :) det er forresten supergøy :p Hehe !
Etter frokost dro meg , pappa og Mille til Osen ...
Det gikk overraskende bra opp der :) Storkoste meg med pappa , Mille , snø , folk på ski og veldig fin tur :D
Og så fikk jeg litt farge med på kjøpet også !
Fjell , snø og sol er ultimate påske ! og kvikklunsj , solo og påskeegg , men ikke noe for oss :p Hahaha ... ;)
Kom hjem , fikk akkurat skiftet , så kom Uhe og hentet meg .. Vi dro ut til åsane og møtte Irmelin og en vennine av henne . ( Kan ikke si hva vi gjorde der , men :p) Koste oss !
Dro hjem til Uhe og bestemte oss for at solen skinte og vi ville være ute til den gikk ned bestemte vi oss for å gå en tur til selvom jeg hadde vært på redningshytten og hun hadde vært på tur .
Angrer ikke for det var deilig !

DET ER SOMMER NÅÅÅ !!! <3>




Pappa og Mille på vei opp til redningshytten :)
- Ida Emilie Thunestveit <3

2 kommentarer:

  1. Tatt helt av med denne tur gåingen din du vennen =D

    SvarSlett
  2. Jaja :) Nødt til det visst jeg skal bli mindre :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !