torsdag 23. april 2009

Jobbsøking (-_-)

Hei hei :)

Så langt i uken har vært veldig stress .. Masse som skjer på skolen , eksamensforberedelser , prøver , innleveringer and so on :/
Er så sliten , så skal bli deilig å ta helg i morgen <3

I dag har jeg vært på skolen ..fikk tilbake en prøve vi hadde i kommunikasjon , og jeg fikk 5+ :D
Er ikke det litt syyyykt :D jeg dævva litt :p
Etter skolen har jeg bare vært hjemme , sett på tv , spist og selvfølgelig sittet på datan ;) hehe ...
Tenkte jeg skulle få gjørt en analyse av barneboken vi lånte på boblioteket , men får meg liksom ikke til å gjøre den , men må jo bare . Den skal være inne i morgen :/
Jaja , skal gjøre den før jeg sovner og før gøye PARADISE :D
Paradise nå om dagene er drit gøy , og jeg koste med døds masse når enten Lene eller Nanna mått ut :)
Dumt at Nanna måtte , men det var fair . Konge at Triana brøt inn , for det hadde endt veldig gale visst de hadde fått fortsette i barnehageoppførselen ... Helt tragisk det de holdt å med ! ;)

Nå skal jeg en tur med mamma på øyrane for å kjøpe karbostopp - piller til meg så kanskje jeg kan bli litt tynnere til sommeren :D Hihih ...
Forresten så går jobbsøkingen min rett i dass ... :( ingen som vil ha meg :p
Snakkes ppl !

- Ida Emilie Thunestveit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !