onsdag 8. april 2009

Påske :)

Nå er det endelig påskeferie , og jeg storkoser meg !!
På søndagen slappet jeg bare av , og var med tonje <3
















Mandag gikk meg og mamma opp stoltzen og rundt ..25 min til toppen !!!! :D
Etterpå dro vi til mormor der jeg laget facebook til mormor :)
Når vi var ferdig der , dro vi til Nora og de , for Nora hadde bursdag på søndagen !! ( :
Der fikk vi litt middag og vi snakket med tante mens ungene var ute å lekte !
Nora fikk påskeegg i gave fra meg :) Tihi <3>














Tirsdag fikk meg og mamma med oss Tante Monika , Mariell og Nora på tur til Hveten ! Det var kjempe tungt , men vi hadde det gøy alle sammen :)
Etter turen dro meg og mamma hjem ... Vi slappet av og marinerte oss i hver vår sofa , slik ferien skal være :D !!!
Spiste god mat og såg filmer ...














Onsdag (Idag) Har vi shoppet litt :) jeg har kjøpt meg treningsbukse , sånn god som har svettegreier og greier ;) og så fikk jeg sports b - h av mamma :) Så har vi kjøpt snop til påskeegget !
Etter handlingen dro vi på stoltzen og rundt igjen :)
I dag var det litt flere folk i løypen , så det var ikke så kjekt , men vi klarte å nå toppen på 25 min i dag og :D Stolt ...


-

















Ida Emilie Thunestveit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !