lørdag 4. april 2009

Girlsnight !


I går var jeg i barnehagen , min siste dag :/
De samlet alle på min avdeling ute og så fikk jeg en gave , et lys , en snopeskål og en telysholder ( I ROSA ) Perfekt ! Og så fikk jeg en klem av alle ungene :D sååå koselig !! :)
Etter barnehagen dro jeg hjem , spiste litt og såg på tv :)
Hadde time 16.15 for en hårklipp , og det ble faktisk veldig bra :) Kommer bilder !
Når jeg hadde klippet meg kjørte pappa meg opp til Christine ... Der var allerede Susan og Irmelin komet , så vi satt å preiket litt før vi dro til Nesttun for å spise pizza på Bella Napoli !!

Pizzaen var IKKE noe god ... skikkelig melete , så følte man fikk DET belegget på tenna :p
Tror faktisk de glemte bunnen også , for den kjente vi ikke :/






Når vi kom hjem igjen til Christine satt vi på en film , spiste masse snop og koste oss med masse slapper , og vi snakket om fødselen til Irmelin ... Morsomt ... :)

I dag skal jeg bare slappe av , handle litt med pappa og kjøpe påskeegg til farmor :) <3

OG spise biff med mamma :D Jeeii ..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !