fredag 17. april 2009

Skole igjen !

Ja , da var det skole igjen ..
Onsdag var en veldig rolig dag , litt deilig etter ferien :)
Etter skolen var jeg med Christine og Anette på øyrane .. Vi spiste is og koste oss i solen. Var med Christine hjem etterpå og når vi skulle handle merket jeg at jeg hadde glemt den på øyrane , vi dro ned igjen for å leite , og når vi hadde meldt den savnet og leitet i flere butikker og utenfor fikk Christine den på Narvesen , men den var tom :( 600 kr rett i dass !
Men fikk lommeboken og alle kortene igjen , så det var da noe hvertfall :/

Torsdag hadde vi drama med Rune ... Det var egentlig litt gøy , men vi måtte gjøre mye rart også :p Vi må øve på å slippe oss løs , siden vi snart skal ha skuespill og eksamen :)
Etter skolen dro jeg hjem , såg litt på tv og så ble jeg med opp til pappa for å skrive ut en cv og søknad . Holder på å finne meg ny jobb , så ha søkt på ICA , som piccolo , på lindex and so on :) Skal ha meg jobb slik at jeg kan shoppe og ha penger til bursdagen min :)

I dag har vi hatt litt skuespill , tatt litt bider og øvd på tablø . Det er et fryst øyeblikk :) drit gøy ! I dag skal jeg gå stoltzen med mamma og så skal vi ha jentekveld hos Hilde :D Gleeeer meg !

OG SÅ ER DET SOOOOL <3

- Ida Emilie Thunestveit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !