lørdag 11. april 2009

Laaangfredag :p

Heisann :)

Fredag spiste jeg god frokost sammen med mamma før lille Mia kom .. <3
Vi skulle passe Mia for Linda og Nicklas skulle rydde boden eller noe sånn .
Mamma , Mia og jeg kledde på oss og gikk lang tur .. Fra oss og ned til øyrane , der vi spiste en is , og gikk opp igjen :)
Kjempe koselig , selvom Mia sov allmost hele veien :p
Når vi kom hjem , lekte jeg med Mia mens mamma ryddet og styrte på som vanlig :)
Når Mia ble hentet litt over 18 , kjørte jeg med mamma til Christine på Espeland :)
Vi satt og snakket , spiste snop , kjøpte burger på shell og satt på skolen og spise :)
Hadde det kjempe kjekt med Christine <3
I dag , Lørdag , har jeg vært på øyrane med pappa . Han kjøpte påskeegg og snop selvfølgelig :)
Fikk 2 kryssordflax også :D Johoo !! Og ikke minst tyggis :p

Skal spise pinnekjøtt hos Tante Monika i dag med mormor , morfar , tante , onkel , Nora , Marielle , Vegar , Mamma & Roald :) Så det blir kjempe koselig !
Etterpå skal jeg til Hilde med Tonje og en hel gjeng , så det blir bra !!
Ha en super Lørdag <3
- Ida Emilie Steinestø Thunestveit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !