onsdag 29. april 2009

Espen 2 år :)

Heisann :)

Denne uken har jeg grudd meg til engelsken, torsdag ...
Mandag var jeg i bursdagsbesøk til Espen som ble 2 år :)
Kjempe koselig !!! <3>
Tirsdag var jeg på skolen som vanlig :p
Etter skolen dro jeg til byn for å ha kjøretime .. Kjørte hjemover på litt småveier og greier og greier ;D
Når jeg kom hjem satt jeg litt ute med mamma til vi skulle spise :)
Ville ut å kjøre mer , og i dag med min bil siden pappa er ferdig å fikse på den , tok vi oss en tur rundtom slik at jeg får all den øvingen jeg trenger :D
Det eneste som ikke er fikset på bilen er eksosanlegget, det bråker som faan :/ Fælt !
Onsdag , idag , har vi harr forberedelse til engelsken , noe som er fælt , for ingen som vet hva vi egentlig skal øve på siden vi får ha med alt , utenom å ha internett på selve dagen ...
Jaja , jeg får prøve :)
har vært en tur på øyrane med Hilde og Tonje , så har jeg vasket og kjørt en lang tur med mamma :) Og så har vi vært på "shopping" på amfi senteret i Os :p Hehe ...
Endte opp med sunn mat på rimien :p
-Ida Emilie Thunestveit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !