fredag 10. april 2009

Middagsbesøk :)

Heisann :)

Torsdag (I går ) sov jeg lenge ... Når jeg våknet såg jeg på film og litt på tv , mens jeg satt på datan :)
Mamma styrte med dessert og maten til middagsbesøket vi skulle ha klokken 18.00.
Jeg skulle egentlig gjøre litt lekser i går , men det ble ikke noe av :S
Men men ...
I middagsbesøket vi skulle ha var Mariell , Nora , Tante Monika , Onkel Johnny , Mormor , morfar , Sylvi , og Vegar invitert og alle kom :)
Vi spise rype/hare gryte som vegar har skutt .. Det var veldig godt !
Meg , Nora & Mariell såg litt på tv , men jeg satt mest på datan da ; D
Vi fikk is , fersken , appelsin greier og moreller til dessert .. MMMM <3

Etter maten satt mamma og de og diskuterte som vanlig ! De gjør Alltid det , og ikke minst på et støynivå som hører til på en fabrikk som laget ett eller annet som bråker :/

Når alle var gått såg meg og mamma på film til Million Dollar Baby begynte på tven !
Den er så sykt trist !!
Mitt inni filmen dro jeg med Remi til Steffen , for han hadde fest , men når vi kom ut der , var de på vei til å gå så , så da kjørte vi bare hjem igjen !!
Såg resten av filmen og gikk og la meg :D

Ikke noe tur :(

- Ida Emilie Thunestveit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !