torsdag 23. oktober 2008

:)

Hei folks :D
Årh , er så kjempe kaldt og ekkelt med alt regnet som har vært nå .
Ikke blir det bedre heller, for det er meldt storm på lørdag :/
Jaja . I det siste har det vært litt festing , film og chillings .
Skulle tro jeg var kjempe opplagt nå , men nei .
Er så trøtt for tiden , men det er sikkert bare pga. det er så mye som skjer .
Mye stress med skole og jobb .
Var i barnehagen i dag også, kjekt, men jeg fikk vite på slutten at det gikk en sykdom rundt i barnehagen, blemmer all over og feber ++
Jeg har fått feber i dag og en blemme i hånden.
Håper bare at jeg ikke får nioe mer enn det og at det går fort over, for ellers kan jeg ikke være ute hos NH fam pga Adrian ...
Har også hatt to prøver denne uken, samfunnsfag og engelsk .
Tror engelsken gikk bra , men verre med samf.fag.
I morgen , fredag , skal jeg jobbe 8 timer på lmc .
Det er nattåpent og jeg begynner klokken fire, så det kommer til å bli en veldig hard, men gøy dag :D
Gult , gult , gult over hele senteret . kjempe gøy :)
Men nå går jeg snart å legger meg for nå er jeg kjempe trøtt og MÅ være uthvilt til i morgen (:
Fred ut <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !