søndag 12. oktober 2008

Lenge siden sist !

Heisann folkens :)
Nå er det kjempe lenge siden jeg har skrevet .
Grunnen er så enkel som at jeg har hatt mye som har skjedd i livet mitt :)
Slutter aldri med spenning :P
Hehe .
For det første så er det blitt slutt mellom meg og Trond .
Dumt , men vi passet ikke sammen .
Vi går mye bedre sammen som venner/bekjente ;)
For det andre så har det skjedd mye på skolen .
Mange prøver , vi har hatt utplassering , som var kjempe gøy.
Torsdag uke 41 var min føste dag i barnehagen.
Dagen begynte med litt forvirring , for det var ingen som visste hvilken avdeling jeg skulle på :/
Men alt ordnet seg til slutt og det viste seg å bli den beste dagen min av de utplasseringene jeg har vært på :D
Jeg fikk være med de minste ungene og det var kjempe koselig :)
Og for det tredje så er en person som har betydd kjempe mye for meg , kommet tilbake :)
Så det har opptatt mye av min tid <3
Han dro for 2 år siden og etter det har vi ikke hatt så mye kontakt av forskjellige årsaker , men nå går alt som det skal og jeg er sjeleglad for at han er tilbake her han skal være :D
September og oktober er 2 mnd som har betydd kjempe mye for hva som kommer til å skje videre i livet mitt :)
Jeg fikk beskjed om at jeg har fått lærling plass i barnehagen til neste år visst jeg ønsker det , noe som høres kjempe spennendes ut :D
Han er kommet tilbake og det kommer til og har allerede utgjort mye for de valgene jeg har tatt og som kommer tilå bety mye og kanskje alt i nærmeste fremtid for meg :)
Jeg har også fått kjempe mye tid sammen med familie nr2 .
Norgård Haukeland <3
De betyr så utrolig mye for meg og jeg er kjempe glad for å ha de i mitt liv <3
Jeg kommer til å skrive mer fremover enn jeg har gjort hittil for de som vil lese :D
Hehehe :D
Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !