søndag 26. oktober 2008

helgen ....

Heisann :)
Denne helgen har vært veeeeldig rar :/
Men allikevel veldig deilig .
Fått ut alt av innestengte følelser, eller bitterheten :P
Haha :D
Hvertfall ....
På fredagen var jeg først på skolen og så jobbet jeg fra 16-24 .
Var nattåpent , så ble litt sliten kan man si :P
Men men . Blir penger ut av det hvertfall :D
Lørdag var jeg oppe hos pappa en tur, og så ble jeg med norgårds på lagunen :)
Etter det dro jeg hjem igjen til pappa, slappet litt av og spiste taco .
Kjempe koselig :D
Så dro jeg ut igjen til charlotte og de.
Vi såg litt på tv, og så dro vi ut og var sjåfør for de så trengte det .
Rånte litt gjorde vi også , men det er nerd OG kalt :/
Vi var også en tur hos Kim og Trude og såg litt på tv før vi dro ut igjen .
Ble en lang kveld i bilen, men som om det ikke var nok måtte jeg så absolutt tisse kjempe masse når jeg kom hjem, men typisk meg så hadde jeg glemt nøkkelen hos pappa, så da måtte chalotte hente meg og så fikk jeg sove hos de :)
Søndag/i dag har vi sovet lenge og så har vi sett på tv og på middagsbesøk hos Else og Terje :D
Kjempe koselig og goood mat (:
Når jeg kom hjem satt jeg meg ned med en god film og datan selvfølgelig :)
Snakkes :) Fred ut ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !