tirsdag 18. november 2008

:D

Hei :)
Lovet at jeg skulle skrive oftere , men har vært mye jobbing og stress med skolen , så har ikke hatt tid .
Nå sitter jeg forresten på skolen og har Samfunnsfag . Elin står og snakker om loven i hakkebakkeskogen .
Er veldig sliten og trøtt . klokken er 13.42 . Lyst hjem .
Men back to life .
Begynner fra fredag .
På fredag var jeg med charlotte og vi kjørte litt rundt og var på fest for å hente noen , så da ble vi litt og preiket :)
På lørdag var jeg hos Charlotte fordi jeg sov der .
Vi såg bare på tv og lekte med Adrian :D
Seinere på dagen dro jeg på Øyrane med pappa og min bror for å betale en regning og kjøpe en topp til meg og Charlotte .
Vi skulle begynne på vors hos Tonje med Benedickte , Kenneth , Ole Magnus aka. Oluf , Tonje self , Tommy , Charlotte , Martin og Tine :D
det var kjempe koselig utenom litt tull som skjedde , men det fikk vi ordnet opp i :)
Seinere på kvelden gikk vi ned i Espelandshallen for der hadde Therese og en annen bursdagsfest .
Det var kjempe gøy , selvom vi kom litt seint .
Danset sving med Tommy , og det var jo kjekt :)
Søndag sov jeg til mamma kom hjem og hun lagde frokost til meg :)
døds digg !
og så var jeg i besøk til min fetter som fylte 16 :)
Og så sov jeg til mandag :P
Mandag var det skole og jobb .
kjedelig på skolen , kjekt nok på jobb .
hadde selvfølgelig vært gøyere med to på jobb , men når vi må stå en hver gang blir det så alt for trist .
I dag er det skole og så skal jeg ut til Charlotte etterpå .
Vi skal ha jentekveld med gode filmer og masse snop :D
hihih <3
Peace !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !