onsdag 26. november 2008

Ida Pida Pom Pom Pei :)

I dag har det vært litt forberedinger til rusdagen .
Har laget litt plakater vi skal ha i kantinen og vi har skrevet det vi skal si forran alle .
Og så har meg og Christian laget pover point sammen :)
Den ble drit kul .
Akkurat nå ser vi på film i englesken , men sen og en har muntlig prøve meg Kåre (læreren)
Vi ser "så som i himmelen" , men er ikke så mange som følger med :p
Ser at Morten sitter på nettby , Christian fikler med vinduet og Christine spiser nudler :)
Bra time . Hehe .
Svensk film i engelsktimen er bra :p
Etter skolen skal jeg til kiropraktor .
Det er faktisk ett ork å dra til byn bare for fem min hos kiropraktor og så hjem igjen .
Men etter det så skal jeg på onsdagsjobben , altså vaske og tjene meg litt penger der :p
Men så skal jeg til åsane med pappa og kjøpe jakke :)
Funnet DEN drit fete jakken :D
Legger utpå bilde i morgen , for kameraet mitt er hos Lotte ...

-Ida Emilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !