tirsdag 25. november 2008

ey : )

hei hei alle sammen :)
det første jeg vil si er at katten min faktisk døde på søndag etter en hard kamp med å puste hele dagen.
den ble påkjørt, og vi fikk hun ikke til dyrlegen før om kvelden .
hun hadde sprengt i magen , så hun tålte ikke bedøvelsen .
Trist slutt på dagen , og egentlig begynnelse når hun låg utenfor døren når jeg våknet og ikke klarte å gå .
Og nå følte jeg for et lite dikt som får opp humøret :)
lille grisen, du lukter som fisen
prøv og ikke spis den.
du er nett som en tøs, liten og løs og lukter fjøs.
døren jeg lukker, moren din sukker, hun var for våt, jeg ble ikke engang kåt
far din var naken, lekte med staken, stakk den i baken, skitna til laken.
for mye hår, gir meg rumpesår.
mandag var det en lang dag på skolen og så jobb .
Gleder meg til lønning for denne måneden har det vært mye jobbing .
PENGER ;D
Akkurat nå sitter jeg på skolen og holder på med et prosjekt som jeg har fortalt om før, rusdagen.
min gruppe skal åpne det hele med å ha en liten skatsj (sketsj)
og så skal vi fortelle litt om forskjellige rusmidler og så skal vi fortelle de hva de skal gjøre etter vi er ferdig med fremvisningen .
Seinere i dag skal jeg hjem og rydde litt tenkte jeg .
visst jeg ikke bruker så lang tid på det skal jeg sove litt før det blir shopping med pappa :D
Skal få en ny jakke som jeg har funnet på Swag :D
Den er awsome .
Fred ut mennesker :¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !