torsdag 20. november 2008

!!!!!

yo yo :)


Hatt en fin dag i dag ?


Jeg har egentlig hatt en veldig fin dag i praksis , men ble litt sliten .

har vært litt ute med ungene i dag , men vi gikk ikke på tur , for vi var bare tre voksne .


Etter barnehagen gikk jeg hjem og gjorde litt lekser fra praksisen .

Etter det var det er tur til åsane med pappa , men det var ikke noe gøy , for fikk ingenting akkurat i dag :P hehe ..


når jeg kom hjem igjen har jeg bare sittet på dataen og sett på tv .

knasket på hals pastiller i tre dager nå også , for jeg er syk :/

kjempe kipt ! men det går vel snart over :)


Har også møtt en kjempe søt gutt .

Han er så utrolig snill og søt mot meg .

Er så glad for tiden at jeg vet helt ærlig ikke hvor jeg skal gjøre av meg :D :p


<3


Party på lørdag :D

Kjæresten til bønne har fylt år og skal dermed ha fest ...

Gleder meg kjempe mye .. (:



Og bare sånn at alle vet det så har jeg FRI i morgen :D:D:D

hahaha !

Så da blir det soving hele dagen til det er jobb klokken 16 - 20 .

Etter jobb er det filmkveld meg Julie <3


Fred ut :¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !