onsdag 19. november 2008

hei igjen :)


I dag har det blitt litt skriving på meg her inne , så det håper jeg dere syns er kjekt :)

Det ble til at jeg var hjemme i dag ...

sovnet rett etter jeg var kommet hjem fra skolen ...

sov kjempe lenge . igjennom reprisen og dagens av home and away :/

når jeg våknet ca. klokken 18.00 kjørte pappa meg ned slik at jeg fikk vasket .

jeg kom hjem til deilig middag som mamma hadde laget mens jeg vasket :)

Etter det har det bare vært tv titting på meg og litt spilling på datan .

Har nemlig fått nintendo 64 og gameboy advance på DATAN :D:D:D

Er så sykt fett . det beste er at det er helt gratis og kan laste ned alle spillene jeg vil :)

Til nå , siden jeg fikk det i dag , har jeg bare lastet ned Crash Bandicoot og High school Musical :P

Så har vært litt opptatt med Crash , har ikke fått prøvd HSM ennå , men det frster heller ikke så mye siden jeg har Crash :D:D



Fred ut :¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !