tirsdag 25. november 2008

dette var da litt ...

..nyttig :)
Sitter no her å surfer litt før jeg skal begynne å rydde og kom over en artikkel som lyder følgende: Hvis jeg var kvinne...
tenkte det kunne være litt morsomt å lese.

Hva menn hadde gjort visst de var kvinner:
- Lekt med puppene mine
- Latt en mann ta meg med på middag og bli spandert på
- Lett etter g-punktet
- Kjøpt en dildo og utforsket meg selv grundig
- Ikke vært luremus
- Bare shoppet når jeg virkelig trengte noe
- Ikke skravlet så mye
- Ikke vært så opptatt av kjendiser og skuespillere i dårlige TV-serier
- Hatt langt hår
- Ikke vært så opptatt av om jeg hadde "perfekt" kropp
- Blitt værende i senga hele dagen
- Kjøpt masse lekkert undertøy og kost meg hjemme
- Gått rundt i miniskjørt og sett menn sikle etter meg
- Blitt gravid
- Sluttet å jobbe og latt en mann forsørge meg
- Stukket innom første og beste badstu/svømmehall
- Gått rundt i skikkelig høye hæler
- Dratt på spa og blitt massert med oljer en hel dag
- Hatt multiorgasmer en hel dag
- Tatt manikyr
- Eksperimertert med make-up
- Benyttet meg av tilbudene som gis bare til kvinner
- Vært lesbisk
- Ikke stolt på en eneste mann
- Sittet på huk over et speil og lekt med meg selv
- Antagelig vært skikkelig stygg
- Giftet meg, så skilt meg og stukket av med halve formuen hans
- Latt meg oppvaret av dustete, kåte menn jeg så kunne avvise.

- Ida Emilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !