onsdag 19. november 2008

Hey hey hallå :)
I dag er jeg på skolen .
Vi har hatt loddtrekning om hvem som får være med på utdanningsmesse i dag og selvfølgelig ble jeg ikke trekt ut :/
buhu , men men .
Vi skal også ha et prosjekt for de andre på skolen .
vi skal snakke litt om rus for de og så skal de lage en pover point og så den beste klassen vinner noe :P
Men det blir ganske kjekt :)
Skole til 13.10 i dag . deilig med kort dag :)
Skal på jobb i dag også . Vaskejobben min .
Og så blir det sikkert en tur ut til Lottepusen min etterpå eller så må jeg sitte hjemme med litt logger og litt sånn . Alltid kjedelig med left overs fra leksene . :/
Have a nice one .
Peace :¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !