onsdag 15. juli 2009

Ferdig med bilturen , så off til Tyrkia :D

I går når jeg skulle gi dere en liten oppdatering fra bilferien og bryllupet jeg var i , så streiket internetten , så kipt !
Ingenting lagret seg heller , så nå har jeg ikke bildene eller noe , siden jeg sitter hos Charlotte nå på hennes pc !
Men koste meg masse på biltur med pappsen og vegar <3

I dag reiser jeg med mamma og min bror , Vegar , til Tyrkia i 2 uker !
Gleder meg masse masse !
Bestillte i dag og reiser i dag , digg ; )
Blir masse bilder og oppdateringer fra så og si hele ferien når jeg kommer hjem , med mindre jeg får blogget noe nede i tyrkia :D

Håper alle koser seg masse i ferien , så skal jeg tenke på dere nede i varmen ;)

Glad i dere :*

1 kommentar:

  1. Du er så heldig som skal reise til tyrkia! Håper du koser deg masse der nede :D Ikke bli for brun da.. sånn at alle vi andre slipper å se ut som noen snøflekker ved siden av deg :P hehe.. Glad i deg ida vennen! Hilsen Susanne tvillingen :) <33

    - Tur når du er kommet hjem, yeeeah :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !