fredag 3. juli 2009

Party like a rockstar !


Vil ønske alle en god fredag :)
I dag skal jeg først vaske huset til pappa ( to etasjer) og rydde før grillparty ...
Har masse grillmat , så kan ikke vaiste det vekk på ingenting !! :)
Skulle egentlig dratt i bursdagsgrilling til min kusine Julie - juliesvardal.blogspot.com <3
Men siden hun bor på osterøy , blir det sykt dyrt med sjåfør og broen !!!
Får ta det igjen en annen gang , søta mi <3
Etter vasking og rydding i pappa sine etasjer , er det tid for å vaske hos farmor , hun bor i kjelleren :)
Blir penger utav det ; D
Når mamma kommer hjem fra jobb , blir det handling av boose and food , og litt annet !
Forresten , har bestilt noen leopardsko , stor blomst til håret , et armbånd , en liten shoulder veske , solhatt , to topper , solbriller og bikinitopp fra HM sin nettbutikk :)
Siden det er så sykt fint vær , og dermed alt for varmt å gå i butikker , holder jeg meg heller hjemme og shopper på nettet ..
Fått feriepenger , og da brenner det på konto :D
Prøvde også å shoppe noen greier på nelly.com , men det fikk jeg jo faan ikke til , litt sintafjes da :P
men tingene fra hm er perfekt for to uker i syden , så gleeer meg til å få det :D
Grilling må til i kveld , så gler meg til det !!
Nå er det vasking og tæning <3
Love the summer <3

4 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !