onsdag 1. juli 2009

Mr. Lova lova og Marshmallows

En liten hilsen fra sommervarmen i bergen :)
Det er så deilig vær her at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre på :) ihihih ...

I dag har jeg , Tonje og MIlle gått tur , og så gikk vi på stranden :) Veldig koselig ..
Hilde , Tine , Espen og Roy kom litt etterpå oss , men når de kom gikk vi nesten med en gang , for det var litt varmt for Mille ute i varmen ...
Når jeg kom hjem , ryddet jeg litt og så har jeg smurt meg med after sun siden jeg er blitt helt reke i dag , det brenner i huden .. men sånn er det når man er for tøff for solkrem :D
Vasket på jobben har jeg også gjort :)

Nå sitter jeg her å ser på Mr. lova lova og gjengen i paradise :)
Og så spiser jeg marshmallows , som btw er alt for mye sånn mel på , kvalmendes , men jeg fortsetter å spise :)
Gleager er deilig !!! <3
Nam nam !!!!

Blogges , kos dere i varmen !!

4 kommentarer:

  1. Gleager er nammenam :D
    Hehe , love <3

    SvarSlett
  2. Gleager er veldig sjarmerende!

    SvarSlett
  3. OM han er namme namm ja !!!
    Han er en drøm !
    Alle skulle fått utdelt en gleager hver ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !