fredag 12. september 2008

FREDAG :D


Bergen by <3


I dag forsov jeg meg skikkelig , Tonje ringte FEM min før bussen gikk :O Så jeg rakk den ikke da , men .


I dag var det by tur med alle helse klassene .

Altså helse og sosial klassene , helsefag og BUA .

Vi skulle først gå rundt i grupper på tre å se på statuer og skrive litt om de , men det rakk ikke jeg å være med på siden jeg ikke klarte å våkne i dag tidlig . :P

Og så skulle vi på kino å se Blod og ære .

Det er en film som handler om livet til Ole Lukkøye og faren John .

Syns ikke den var så alt for bra , men det kan jo ha noe med at jeg var veldig trøtt også da ;)



I dag skal meg og Tonje til Midttun i en 18 års dag til en som Vladi kjenner .

Det kommer helt sikkert til å bli konge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !