søndag 21. september 2008



Hei hei :)
I det siste har jeg hatt veldig mye på gang .
Skole, Adrian, venner og kjæresten min .
Og så har jeg ryddet ut nesten alle klærne mine :/ fra skapet .
Kvittet meg med kjempe mye .
En lettelse men også litt leit .
Så som du sikkert har skjønt skal jeg frem til at jeg ikke har hatt LITT tid engang til overs for å skrive ...

Noe annet jeg har gjort siden sist er å bestille russeklær til 09 :D
Og så har jeg selvfølgelig laget russekort .
Det tøffeste ever ;) Hehe ...
Bilde som jeg har over her er bildet jeg har valgt til russekortet , selvom jeg ikke er helt 100 % sikker enda :)
Andre ting som er og fortelle er vel at jeg savner kjæresten min , for han dro på Torsdag til London , heldiggrisen :¤
Jeg har passet Adrian , vært hos Charlotte & Christian noen ganger , siden Lotte og Tommy kom på Onsdag :D
Tommy skal flytte tilbake hit , så nå skal han bo hos dem til han får en annen plass :)
Fra fredag til Lørdag sov jeg hos Julie og Ørjan på Hauge i den nye leil. dies .
Det var kjempe kjekt , kjekkerene enn jeg har hatt på lenge for å si det slik ;D

Og nå ser jeg frem til en ny uke der jeg skal på jobb i morgen , lenge siden sist, så skal jeg på hyttetur med alle i elevrådet til Kvamskogen fra onsdag til torsdag & utplassering på fredag :D

Etter en slik uke skal jeg nok bare dra den helt ut med chill i helgen :D

KONGE !




Fred ut :¤ <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !