mandag 22. september 2008

Mandag :/

Hei hei :)

I dag fikk vi fri de tre første timene fordi læreren min skal ikke være på skolen hele uken .
Veldig deilig med litt lengre tid om morningen .
Men dum som jeg er regnet jeg feil , så jeg kom 1.5 timer for tidlig på skolen :/
Buhu meg , men gikk fint for da fikk jeg litt tid på skolen til å spise å gjøre resten av oppgaven vi fikk av Eva siden vi fikk fri .
1 time med samfunnsfag måtte også til i dag , men da har vi bare sittet å skrevet notater mens Elin , læreren min , har hatt forelesning .
Kjedelig .
Gym i 2 timer , jeg var ikke med , for jeg er syk enda .
Har faktisk ikke hatt gym enda i år .
Kipt , men vil bli frisk før jeg begynner å slite meg skikkelig ut ;)
Jobb i dag også :D
Det var kjempe deilig å begynne å jobbe igjen etter sykdom :)
Skikkelig deilig å få gjort noe annet enn å bare sløve rundtom (:
Kjæresten min kom hjem i natt :D
Kjempe kos , men får ikke sett han på flere dager visst han ikke kommer en liten tur innom jobb eller noe ...
I morgen skal jeg jobbe , så på onsdag skal han jobbe pluss jeg drar på onsdag med elevrådet til Kvamskogen på Wallemtunet , men på Torsdag håper jeg på å få vært med han :D
Savner han skikkelig mye .... <3

Mitt bilde fra kunst greiene hver fredag :P
FjesCollage greie :D


Fred ut :¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !