torsdag 11. september 2008

skolen


I dag blir det tatt bilder på skolen :)
Gleder meg kjempe mye, for vi har et tema, nemlig barn i pysjen med bamser og hele pakken :D
Siden vi går på Barne og Ungdom ..
Tror dette kommer til å bli kjempe bra !
I dag har vi Arild Kenneth i alle timene, han er kjempe grei btw. og vi har om observasjon.
I dag har vi skrevet observasjon om et skuespill om barn i barnehagen som leker.
Kjempe gøy å få igjen stilen, for den var BRA :D Hehe ...
I dag var det kjempe vanskelig å stå opp, kjempe trøtt etter en lang dag i går med vasking, farging av håret mitt, en tur til åsane, tok blodprøve før å finne ut om jeg har kyssesyken (freaky :S), litt lekser, tv og satt oppe en god stund med min kjære. <3
Skulle egentlig finne praksis plass i går også, men så er jeg veldig usikker på om jeg vil være i den barnehagen jeg allerede har vært i eller om jeg vil være i en annen.
Har egentlig funne en annen , men vet ikke om den egner seg til det jeg skal lære siden det ikke er så alt for mange barn i den barnehagen om det er utlærte pedagigiske lærere som lærer meg skikkelig opp og læreren blir fornøyd ...
Veldig vanskelig, men jeg må absolutt bestemme meg i dag :/
Tenkte jeg skulle fortelle dere litt om Tirsdag 09.08
Da skulle vi gå på tur til osen med hele skolen og andre skoler, men det jeg fikk vite når jeg nesten var kommet opp der var at jeg ikke skulle gå på tur fordi da kan jeg risikere at milten sprekker og det vil jeg ikke, så da ble det til at meg og Tonje måtte gå fra Osen og ned til Espeland for så å ta bussen hjem til meg.
Og det var faktisk en tur for seg selv, siden vi ikke gikk opp til Osen.
Senere gikk vi ut til Charlotte for å sitte der og sløve :)
Og det er alltid like koselig .
Vi dro en tur ut på øyrane, for Lotte og Hauken skulle handle og da kunne jeg like så godt bytte fargen jeg hadde kjøpt siden det var feil ( hadde kjøpt svart :P)
Så kom vi tilbake til Lotte m/family og satt der, spiste litt og såg på tv :)
Rolig god dag etter en lang tur ned fra OSEN :O :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !