tirsdag 2. desember 2008

DESEMBER <3

JAAAA :D
Nå er det endelig blitt desember :D
Dette har jeg gledet meg kjempe mye til .
22 dager til jul er det :)
Gleder meg sånn til å pynte leiligheten til jul :D
Det er så sykt koselig .

Hva syns dere om julen ?

I helgen skjedde det mye .
På fredagen hadde vi vors hos Charlotte og så gikk vi opp til aardal som fylte 16 år :)
Det var kjempe koselig , men det ble litt krangling pga. den tlf igjen :/ Litt slossing var det også på slutten , men da gikk meg og June :)
Jeanett gikk heller ikke å la seg , så vi fikk ikke sove før klokken var nærmere halv 8 og vi kom hjem klokken to :S

Lørdagen sov vi til 14.30 ca. , så hele dagen ble jo sovet vekk .
jeg gikk hjem fra Charlotte for å dusje og litt sånn så dro vi til ytre arna på fest til Lasse .
Det var ikke så kjekt , men men .
Ene fyren spydde jo ut over heeele sofaen , så den ble ødelagt .
Men siden det var så kjedelig så gikk vi hjem til Charlotte .
Rene og nye damen var med også .
Og de ble litt full kan man si :p
Hvertfall Camilla .
Hun kom seg ikke ut av doen engang :p
men men ....

-Ida Emilie <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !