tirsdag 16. desember 2008

nå er det ....

en liiiiiten stund siden jeg skrev sist kan man si :p
men nå rett før jul er det veldig mye å gjøre .
jeg er til og med ferdig med alle julegavene til mine nærmeste :)
kjøpt praktiske gaver i år har jeg også , hvertfall til noen av de .
mamma er heldigst , for hun får faktisk alt hun har ønsket seg :)
MEG !
hahaha , neida ;)
akkurat nå sitter jeg i timen og vi skal fremføre noe vi har jobbet med nå , men jeg har ikke fått gjort de , for noe med pc'en holdt meg litt opptatt :p
i dag har alle fått fortalt litt flauser og litt sånn så føler meg LITT bedre etter flausen min i helgen :/
haha ...
fikk i meg litt mye , som ble til et utbrudd og som ble filmet ....
den lille tullingen som filmet, viser den jo til ALLE og det er ikke noe kjekt.
han vil heller ikke slette den.
dette er ikke noe vanlig drite seg ut , men MEGASUPERDUPER FLAUT DRITINGS UT !!!!!
MEN MEN ....
det er vel snart over håper jeg :P
haha ...
men jeg må nok si ove rog ut , men jeg kommer mest sannsynlig innom i løpet av de neste dagene :)

- Ida Emilie <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !