lørdag 6. desember 2008

hei hei hei :)

Går en liter stund mellom hver gang jeg skriver og det beklager jeg , men jeg er veldig opptatt om dagene med skole og jobb , så når jeg kommer hjem sovner jeg med en gang :p
Tirsdag til torsdag sov jeg hos min kusine på osterøy :)
det var kjempe kjekt .
Torsdag var vi i begravelse til Nils Johan <'3 farfaren til Julie .
etter det var jeg å handlet julegaver med pappa , men det ble bare til at vi kjøpte 4-5 gaver :p
pappa er ikke av den typen som liker å gå i butikker så alt for lenge ;)
I går var jeg på skolen .
Vi hadde kosedag med klassen der vi spiste pizza og snop for pengene vi vant på skolen .
Etter det dro jeg hjem før det var litt mer shopping med pappa .
fikk kjøpt litt av gaven til pappa og litt til mamma , så det var bra .
Og til adrian skal jeg ha en leke i tilllegg til noe jeg kjøpte i går :)
Nesten ferdig ... så det er deilig :)
i dag har jeg vært på jobb fra 10 - 18 , så nå blir det fest :D

-Ida Emilie <3

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !