torsdag 25. desember 2008

Og så var.....

....julaften over for denne gang :/
Det var en koselig kveld med familien , god mat og fine presanger .
i år kunne det faktisk ikke blitt bedre selvom den fineste og beste gaven på lillejulaften jeg fikk :)
Livet kunne ikke vært bedre nå ... <3

Nå snart skal jeg ut på middagsbesøk til mamma og min stefar med datteren og hennes unge og mann :D
det blir kjempekoselig .

Denne julen har vært veldig stress for jeg har jobbet mye , tenkt på hva folk skal få til jul , hatt litt annet og tenke på som ikke har vært så lett og så har jeg prøvd å lese ferdig en bok som jeg egentlig skulle vært ferdig med 16 desember ...
DEN ER TJUKK ALTSÅ ;)

Kanskje opp til rams i dag også , for der blir det en liten julefest med folkene :)

Skulle egentlig kjøre langtur med pappa i dag også jeg , slik at jeg får øvd meg litt , men det skjedde jo ikke for pappa har sovet helt siden jeg sto opp og nå blir det middagsbesøk etter jeg har sminket meg og litt sånn ...
tror også pappa er litt redd for å kjøre med meg .
gunnen er så enkel som at jeg var 2 mm fra å treffe et gjerde i grøften i 60 k/t når jeg kjørte med kjørelærer forje dagen :p
Han heiv seg bort til rattet og styrte vekk fra grøften :)
Denne episoden skjedde fordi jeg trodde veien var veeeldig smal og så kom det en trailer i mot meg og da siktet jeg litt for mye mot grøften enn å se på veien :p
enda bra at jeg begynte så tidig hos kjørelærer for DET tror jeg at jeg trenger etten den episoden :p
HAHAHA :D !

Ha en riktig god jul videre og kos dere passe .

Fred ut :¤

- Ida Emilie Amundsen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !