onsdag 6. mai 2009

10 dager til jeg blir 18 :D

å jada , nå er det bare 10 dager til jeg fyller 18 år , og skal ha storfest sammen med Julie , min kusine :)

gleder meg så utrolig mye !! blir nok kjempe gøy ..

I det siste har vi bare hatt slappe dager på skolen . Lærerene er så vekke att det ikke er gøy , tuller og roter hele tiden .
Hadde ikke vært noen bombe visst vi hadde fått vite i dag at vi skulle hatt eksamen i morgen , sånn er det ..
Så sykt dårlig opplegg på arna yrkesskole . Lærerene bryr seg mer om pausene dies og være frekk med oss , i stede for å undervise oss i det vi trenger å vite når vi skal begynne å jobbe !
Kan ikke tro det at jeg snart er 18 .. DØDS DIGG :D
Har ikke så mye mer å skrive , så kommer masse oppdatering og bilder på søndag etter helgen og i morgen :) snakkes !




















- Ida Thunestveit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !