onsdag 27. mai 2009

Trist :/


Du sa jeg var stygg, Feit, og rar,Vet du hvordan det var ?
Alle så på deg, du var den pene,
Så hvorfor la dette gå utover meg,
Den eneste ene ?
De andre hørte på deg,Så ingen venner til meg.
Sorgen var for stor,Jeg hadde ikke ord.
Du stengte meg ute,Jeg kikket på rute.
Det var så kaldt,Du hadde faen meg alt.
Jeg prøvde å smile,Men det gjorde for vondt,Var hjertet ditt virkelig så tomt ?
Kunne du ikke se at jeg slet
Hvorfor var du sånn med meg
jeg hadde ikke gjørt deg noe
hvorfor var du så slem
jeg ville bare være venn med deg
kunne du ikke se det
jeg ville være som deg men alt du gjorde var og gå din egen vei
nå ville jeg gå min egen vei
jeg orka ikke mer av dette
dette gikk for langt
du ser meg ALDRI igjen
Takk for at dere var sånn mot meg
det er deres skyld at jeg ikke kommer til og være her mer
Faen, jeg ble så lei.
Hvorfor ikke bare ta et kutt,
Og gjøre alt slutt ?
Dette diktet ble funnet av jentas søster,
etter at hun hadde kuttet over hovedpulsåren.
hun fant henne død på rommet 9år gammel

5 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !