onsdag 13. mai 2009

ekkel tur i solariumet :/



I dag skulle jeg ta sol .
Jeg puttet solkortet innpå , tok 23 minutter .
Når jeg hadde vasket solsengen og gjort meg klar , merker jeg noen sprekker i solsengen ...
Når jeg testet om de kunne sprekke eller noe , kom det så sykt knirking av sengen !
Døds skummelt , for det står at man ikke skal bruke sengen visst det er sprekker eller riper i den .
Men desperat som jeg er etter litt farge , pinte jeg meg gjennom det og resultatet ble helt fabelaktig :)
Noen ganger til og jege r superklar for bursdagspartey 16 mai :)


Fikk det skillet :)

Så jeg er superfornøyd :)

- Ida Thunestveit <3

3 kommentarer:

  1. Fin side :)
    Søta har jo meg og lille gull med på siden og <3
    Men begynner å bli en stund siden du har blogget nå :P
    Love <3

    SvarSlett
  2. var meg som skrev forrige melding :P hehe.. får ikke helt til at det står navnet mitt.. prøver igjen :P
    -Charlotte-

    SvarSlett
  3. Takk søta <3
    Ja , du og lilleguller med , love you both :D
    Ja , skal blogge , men må ta bilder av ting jeg gjør først :)
    hihih ...
    Stor klem <3

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !