torsdag 14. mai 2009

Sååå søtt <3

I dag når jeg satt ute i det fine været med mamma , kom plutselig Hilde , Tonje og Espen på besøk :)
De hadde med seg en pose , og det var faktisk en gave til meg :D hihih .... eller 4 gaver i en gavepose :D hehe ...
Vi gikk inn , og jeg Måtte åpne den forran dem , noe som jeg hater :p
Men det var en skikkelig gøy gave , veldig jentete :)


Min fotogene mamma i solen :) :p



Her er altså gavene jeg fikk :)
Det var en innpakket toffie , rosa web camera , ROSA CHAMPAGNE og en vibrerende dildo , som jeg faktisk kan speile meg i :p De er litt søta da <3>Love it !



Jeg ble veldig glad for gavene fra mine søte små troll :)Fikk også ett utrolig søtt kort der de hadde skrevet utrolig mye fint til meg , og så stod det jo MONKEY frempå :) det er forresten det jeg blir kalt av jentene <3

- Ida Thunestveit <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !