mandag 25. mai 2009

Likes and dislikes

Likes:
  • Steppmaskin
  • Sommer og sol <3
  • Familie
  • Venner
  • At jeg er 18 !!!
  • Treningsklær
  • Se sporty ut
  • Kjoler fra gina
  • rosa høye sko fra bianco <3
  • Bade , utepils og latter
  • ta bilder med mitt speilrefleks <3
  • skrive blogg
  • spille fotball på gøy
  • Jentekvelder
  • film/kino
  • Adrian <3
  • kommentarer
  • data'n :)
  • latteranfall :)
  • fylla ..
  • nybarberte bein :)
  • Syden
  • shutter shades
  • SHOPPING , min lidenskap <3
  • sand mellom tærene
  • solnedgang
  • være linselus ; )
  • pepsi max
  • EPLER , grønne
  • langt hår
  • slappe av
  • bade i badekaret til Pelle ;)
  • høre på musikk & synge med :D
  • kjøre bil :)
  • at folk leser og kommenterer bloggen min :)
  • Fyre i peisen
  • poteter


Dislikes:

  • Tørr hud
  • være kald/er kaldt ute
  • tørre hender
  • hår på ryggen ala arne markussen i hotel cæsar :p
  • Trange bukser , så håndtakene blir presset over buksekanten
  • for liten bh
  • for liten truse
  • være alt for tissetrengt
  • dårlig dagen derpå
  • øl
  • regn
  • kalt mat til middag
  • hår etter hunder , katter osv . Ekkelt
  • småunger som spiser og griser
  • bæsjebleier
  • folk som syter for alt
  • fjortiss skriving/snakking
  • deprimerende sanger
  • gamle menn som legger seg etter ungjenter
  • unngå rettskriving / skrive som man snakker
  • skiver
  • fiskepålegg
  • ingen kommentarer på bloggen
  • mobil og kamera uten strøm
  • være uten penger mer enn en dag !
  • sitte inne og kjede meg
  • rydde/vaske

Sånn , da har dere fått en "liten" smakebit på det jeg liker og ikke liker :)
Hva er det dere liker & ikke liker ? :-D

Tell me all about it , stud <3 ;)



Fint bilde ?
Ja , derfor jeg tok det med :)
Leitet litt i arkivet på data'n , og da fant jeg det :) Det er faktisk etter skøytedag for litt over ett år siden kanskje :) ?! Var hvertfall i 1 klasse på arna yrkesskole :)
- Ida Emilie
xoxo

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !