mandag 25. mai 2009

Nå er jeg ...




...dritt lei av regn !!
Huff da , for ett maivær ..
Skal vi ikke få sommer snart ?
Lange sommerdager der vi kan ligge på stranden , ta en utepils , eller ligge og sole oss i parken i byn .. Gud som jeg savner det !
Noen som er enig i at NÅ kan sommeren komme ? :)
I dag har vi hatt en gøy og effektiv gymtime .
Jeg fikk faktisk 5'er i fotball spilling og en fotballtest .. Stolt .
Etter skolen sovnet jeg med en gang , sykt sleten etter 3 dager med fyll og fanteri :)
Har forresten vært mine første ganger by byn denne helgen , eller onsdag , torsdag og lørdag :)
Kjempe gøy !!
Her er altså meg og tonje på vors i forrige uke , men tenkte jeg ville ha med ett bilde av oss , siden hun er så god :) Love you babe <3
Hadde det kjempe kos den kvelden med Hilde , Tonje og co :)


Her er meg i dag :p Vakker som alltid ... Hehe :)
Ja , jeg har ikke sminke på meg fordi jeg har trent i dag , både i gymmen og når jeg kom hjem etter noen timer på puten :)
Har forresten kjøpt meg mini stepp maskin , der man faktisk kan se hvor mange steg man tar pr. min , hvor mange kalorier man forbrenner og sånn :) Ge9al liten dings som får meg til å absolutt ville trene mens jeg ser på tv , snakker , eller whatever liksom :)



Her er meg med "outfiten" i dag ..

Baggy t - skjorte fra swag
Ny treningsbukse som er fra trend g - sport :)
Den er kjempe fin OG praktisk .. Kan man ønske mer ? ; )

Nå sier jeg hade til dere , for å være med min mini stepper og en episode av the starter wife <3

- I <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !