mandag 11. mai 2009

Shopping <3<3<3

Ja , nå var det endelig fint vær igjen , og jeg har rota frem solbrillene for fullt !!
Selvom dem ikke er fullt så kule som dessa jeg fant på min leit gjennom internetts shoppingsider, og som jeg SKAL ha !! så er de ikke så langt i fra :p



Månedens must haves !!!
- Rosa shutter shades MED diamanter :D
- Fine høye sko (erobret i dag!) Rosa <3
- Bursdagskjole og en annen (funnet de på gina , kjøpes i morgen <3)
- Treningsbukse og treningsmatte/yogamatte :)



I helgen hadde jeg familiebesøk hos pappa :-)
Der tjente jeg meg 1400 og en flaske vin i bursdagsgave ..
Klar for bursdagsfeiring med andre ord , sammen med Julius og gode venner på 16 mai <3
Forresten ett bilde av min søte tante og Maia , ungen til kusinen min . Så søøte <3

Etter besøket slappet jeg bare av , og gikk ned til mamma seinere på kvelden :)
Sovnet tidlig , for det var konfirmasjon dagen etterpå !
Ja , i konfen koste alle seg kjempe masse .. Fikk noen fine bilder , men legger bare utpå ett , av MEG , siden dette er MIN side :-D hehehe ...
Ja , såg ut som hun fikk masse penger og fine gaver , og var lykkelig dagen hun ble voksen , kusinene min altså , Mia , konfirmanten ; ) !
Jeg koste meg hvertfall bare av å se på pengene og håpe jeg får hvertfall en tredjedel av det hun fikk , bare til bursdagen :) hihih . Da blir det shopping , as I love so much !
Etter konfen leide meg og mumsen film og så såg jeg på film mens hun dro til Roald .
Snilt ? i don't think so .
Meg i konfen til Mius !
I dag er det mandag , og jeg har vært på shopping med mine søte små troll :) hihih ...
Hilde , meg , Tonje , Martin og Espen har så og si løpt rundt på åsane senter for å rekke gjennom alle butikkene :p
Jeg fant to døds fine kjoler på Gina Tricot , men skulle se litt mer i andre butikker om jeg fant noen bedre :p as always : )
Jeg fant sko , drømmeskoene , og kjøpe de , men nå vet jeg ikke om noen av de kjolene passer til , men det får bare våge seg , for de skolene er de fineste jeg noen gang har sett !!!! ( :
Var de ikke fine ?

Når jeg fant ut at , ok , jeg løper bort før vi reiser og kjøper disse kjolene , da var det stengt . klokka var 5 over 8 ! Buhu . Håper de er der i morgen , ellers går jeg naken :p
Og det skulle ingen likt å sett , en valross i rosa fine sko :)
Men når vi var innom cubus , fant jeg er genser til utrolige 49 kr , så den MÅTTE jeg bare ha !
(se bort i fra fjeset )
Kjempe fin til både svart og hvit genser inni !!
Alt jeg finner altså :p
Legger forresten ut bilder av kjolene i morgen , når jeg har kjøpt de :) hehe ...



Blogges babesar :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !