torsdag 14. mai 2009

Bytur med klassen !

I dag har vi vært til byn med klassen ..
Vi entret byn halv 9 , så gikk vi bort til møllerveien 8 , der vi gikk ett foredrag om hva de jobbet med der , og fortalte litt om forskjellige maskiner de bruker og sender ut til syke pasienter .
Etter foredraget fikk vi en visning rundt i lokalet der :)
Interessant for de som skal bli helsefagarbeidere , men ikke så veldig for oss på barne og ungdom . Men det kommer vel alltids godt med :p

Når vi var ferdig i møllerveien 8 , gikk vi opp til Haukeland sykehus , hovedbygget , der vi fikk en forelesning fra en mann på sykehuset som kunne alt :)
Det var veldig interessant , siden jeg skal bli barnesykepleier , og dermed fikk svar på alt jeg lurte på :D Happyface .
Etterpå fikk vi en omvisning ned i kjelleren og der de har alle sengene og i miljøhallen de har bak hovedbygget . Sykt stort , og de har til og med ja - og nei - papir kasser , ikke at jeg vet hva det er , men :p

Når vi var ferdig kjørte jeg hjem med christine . Vi stoppet i åsane og spise hot dog på ikea :)
hehe ...

http://www.youtube.com/watch?v=4BR7AibNQ_0&feature=player_embedded

Sliten etter masse høring og ting å få med seg , pluss all gåingen , noe jeg har veldig godt av :D
Så nå slapper jeg av hjemme med en god smoothie og hører på VOICE <3 Har nettopp syklet på trimsykkelen 20 min også , så det har vært en effektiv dag i dag :) Paradise finale i kveld .. Jippi : - )

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !