fredag 8. mai 2009

Syns ikke jeg trenger noen overskrift i dag :)

Heisann alle sammen :)

I dag skal jeg drikke med Hilde og Tonje puser <3
Gleder meg masse , for koser meg utrolig mye med dem :)
I dag skal jeg druse alkoholfri kveld da , men dem skal drikke :p
Vært å sett på extentions på nettet , men man vet jo aldri hva man får , så må se litt mer :)
Og så har jeg sett de kuleste shutter shadene på dettet , rosa med diamanter rundt og blåe eller grønne med "tre persienner" :D De er awsome !!!

Har lyst å kjøpe alt jeg har lyst på , men som dere vet , så har jeg sluttet i jobben , så jeg har no money !!
Det suger så sykt , men overlever :/
Tenkte jeg skulle på en liten shoppingrunde på nettet etter jeg har hatt besøk av familien og bursdagsfesten i grisehuset :D
Gleeer meg !! :-D

Nei , nå skal jeg sminke meg og litt sånn , så vi blogges senere snuppiser <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !