tirsdag 26. mai 2009

Drømmer om syden , sol og varme <3

Heisann :)
I dag på skolen har vi sett film i norsken , Pan , som var utrolig kjedelig (jeg sov gjennom hele, inkludert friminuttene) sier seg selv da hvor totally kjedelig den var :p
Øvd litt på planlegging til eksamen 8 juni , gruer meg !!
I samfunnsfagen hadde vi fremvisning . Vi hadde om vietnamkrigen , som faktisk gikk ganske bra :) Tror jeg da :/
Etter skolen steppet jeg litt mens jeg såg på mine favoritt program som home and away , what I like about you og nanny :) Steppet ikke hele tiden da , men fikk no vekk noen kalorier etter hvert :) Feels kinda nice <3

Tonje ringte meg og spurte om vi skulle møtes for å ta sol , noe som passet meg perfekt i dag :-D
Kjøpte meg betakaroten for å se om jeg blir fortere brun :) håper ikke jeg får noen bivirkninger , for det hadde jo vært litt dumt :p
Håper dette er vidunderkuren som kan få meg for brun og at jeg får en fin brunfarge også , ikke grå som man vanligvis blir av solarium :p


I den siste tiden siden det har vært så mye drittvær har jeg KUN sittet å drømt og syden , varme , sol , gutter , bade , shopping og ikke minst å bli bruuun :D
Jeg vil til syden NÅÅ !!
Se på disse bildene og drøm deg vekk litt du også :)

Det er alltid deilig etter en stressende dag eller uke , og drømme seg bort til ukjente plasser , der det finnes grader på 30+ , fine strender , soool til langt på dag , en annen kultur , god mat <3
Aaah , så deilig , så nå gleder jeg meg til sommerferien og syyden ikke minst :)

Skal bli så deilig etter alt stresset med skolen , og få en lang ferie uten jobb og ingenting .
Kun late dager på meg :D digg ...

Noen som skal til syden i sommer ?
Eller bare gleder seg til deilige dager her hjemme på stranden med venner ?

xoxo
Ida Emilie <3

2 kommentarer:

  1. Heihei Ida :)

    Man må gå på betakaroten en god stund før den virkelig begynner å virke,men den gir et godt resultat tilslutt og har ingen bivirkninger.
    Noe som anbefales :)

    SvarSlett
  2. Hei Stine :)

    Ja , og jeg gleder meg veldig til den begynner å virke til jeg reiser til varmere strøk :) hihih ...
    Anbelfalt fra meg også :)
    PRØV DEN FOLKENS :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !