tirsdag 19. mai 2009

Bursdagsfeiring :)

Heisann ...

Nå er jeg ferdig med alt som har med bursdagsfering og gjøre , uheldigvis ...
Hadde jo familiebesøk hos pappa forje helg , som dere allerede vet , så hadde jeg fest med alle ne nærmeste og mer en litt til kanskje :p Hadde fest med Julie i grisehuset , som var veldig vellykket for min del , helt til Åge og noen flere ødelagte litt ...
Var også en høytaler som ble stjelt , og seinere fant vi den i elven ..
Går det ann å være så dust og nolife at du stjeler en høytaler til 6000 og så dumper den i elven ?! TYDELIGVIS !
Men det var veldig kos utenom det :)
Fikk veldig masse fint :
Gladiatorsko - smykke - bildebok med litt tekst av Susan , Ida C og Benedikte :)
Stor plakat med masse bilder og tekst - en singlett av Christine , Irmelin og Anette <3
Penger av Kim Rene
Lys - telysholdere - penger av Julie og Ørjan
En lyseblå trenings t-skjorte av Vegar
strap on - glidekrem - blomster av guttaboys <3

Hadde også bursdagsbesøk på 17 mai med familien til mamma :)
Var kjempe koselig og på en måte feire litt 17 mai hvertfall når jeg sov og ryddet hele dagen :)
Spiste pizza med pappa før besøket som var veldig koselig <3


-Ida E. Thunestveit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !